Nincs is annál szomorúbb, mikor egy már folyamatban lévő fejlesztést lelőnek ilyen-olyan okok miatt - rengeteg munka megy ilyenkor kárba. Az ember azt hinné, hogy a mobilos fejlesztések olcsóbbak, itt nem fordulhat elő ilyen. Nos ez nem igaz, pláne nem a Gameloftnál, akik azért elég nagy költségvetésű projectekkel dolgoznak. A March of Heroes az első Unreal Engine 3-at használó játékuk lett volna, de tegnap a Facebook oldalukon jelentették be, hogy nem fogják kiadni a játékot. Okokról nem esik szó, de a találgatások szerint vagy a stuff minősége nem érte el a kívánt szintet, vagy esetleg az Unreal Engine-nel magával adódott valami gond. A kiadó nem zárkózott el az Epic játékmotorjának használatától, állítólag 2012-től láthatjuk majd az ezzel készült portékáikat, addig is viszont a Modern Combat 3-ra helyezik a hangsúlyt. A dolog azért is érthetetlen kissé, mert a nyár eleji E3-on már játszható formában mutatták be a játékot, az alábbi trailer is akkor lett kiadva.