Kevés olyan biztos pont van az Androidos bloggerek életében, mint az Angry Birds frissítések, ugyanis ez szinte minden játékos kedvű telefontulajdonost érdekel. Az is igaz viszont, hogy ezek olyan gyakoriak mostanában, és a rajongók is annyira résen vannak, hogy lassanként már nincs hírértéke az ilyesminek (például pont két napja jött ki az alapjáték 1.6.2-es pályabővítő csomagja, de külön erről már nem akartunk írni). A Rovio azonban most ravasz volt és ismét csak gondoskodott róla, hogy az "aranytojást tojó tyúkocskájuktól" legyen hangos a témával foglalkozó szaksajtó világszerte. Elsőként mindössze annyi történt, hogy kikerült a Facebook-ra egy kép, mely a játék hőseit kínai környezetben ábrázolja. Hamar kiderült, hogy ez mit is jelent: a finn cég irodát nyitott a keleti országban, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a még mindig kicsit külön világként létező nemzet fiait meghódítsa. Ennek első lépése lesz az Angry Birds Seasons témába illeszkedő update-je, amely a Kínai Hold Fesztivált veszi kereszttűzbe, és stílszerűen szeptemberben érkezik. A másik "fontos" bejelentés viszont az volt, hogy a már így is elég gazdag reklámtermék palettát cipőkkel is bővítik (hol máshol lenne érdemes ilyet gyártatni, mint Kínában), melyek nem is néznek ki rosszul. Az már csak a hab a tortán, hogy korábban kiderült, egyre biztosabb az Angry Bird film is, szóval már csak az a kérdés maradt, hogy meddig tudja fenntartani a Rovio az érdeklődést a játék körül, és mindehhez milyen újabb eszközök lapulnak még a tarsolyukban.